jom follow blog ana! :)

Saturday, October 11, 2008

SPM mendekati!!

astaghfirullah!

astaghfirullah!

astaghfirullah!

ape yg aku buat slame nie?

sedarlah dari mimpi kerana ia adalah realiti!

yang sentiasa berada dihadapan mataku~

tp adekah aku sudah bersedia utk menghadapinye?

same2 lah kte bersedia!!

sungguh mendebarkan!

kpd semua rakan seperjuangan ku..

marilah bersama2 kte belajar~

mula kan hidup baru dgn buku!

huhu....

Ya Allah, permudahkanlah urusanku dlm berjuang di medan ini..
semoga aku dapat menguruskan mase dgn lebih bijak dan teratur~..
semoga aku dpt menumpukan kpd pelajaran SPMdlm 2 bln nie!!
berilah aku kekuatan utk thabat dlm agama-Mu..
walaupun aku sibuk dgn urusan duniawiku..
huh!!?
bg yg amek SPM gak!
good luck for all of you and all the best!
don't forget to prayer for me too..
semoga semua dpt kecapi A1 dalam semua subjek yg diambil!
walaupun aku terpaksa bersaing dgn 3 sepupuku dan 2 jiranku..
itu takpe sebab dgn saingan, bolehla tingkatkan IQ diri...
btul ke?
insya-Allah~


alamak!
ana tak tau ape yg ana dah tulis kat ats td tu..
rasenye cam tunggang terbalik je!!?
kalau ade tersalah bahase atau terpesong skit tu harap maaf la ye...
ana mmg ske merepak skit..
maklumla kejar mase tp semua nk tulis..
last2 jd ape tah!!
that's all for now..
blog nie akan tergantung hingga bln 12 nanti..
wasalam~
terime kasih krn membace.. ^_^


ana sayang blogwalker~ jangan lupa komen!

1 comment:

naf92 said...

salam..
ni kak auni yg kat al-amin bangi tu ke...ape2pn,ana selaku junior akak,mengucapkan selamat maju jaya...k la,wat moleh deh kak.
wslm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...