jom follow blog ana! :)

Tuesday, December 23, 2008

mencari sesuatu..

Bismillah.. :)

ermm..

mase berlalu hampir tidak disedari..
dari saat ke minit
dari minit ke jam
dari jam ke hari
dari hari ke minggu
begitula seterus nye..

bagaimana diri ini menggunakan masa yang telah dikurniakan Nya..

huih!

baru ku sedar..
baru ku terjage..
bahawa
diriku bukan lagi di dunia yang dulu..
punya haluan tersendiri
perlu merancang dengan teliti
supaya diri tak terlalai
dek arus duniawi yang unik
mengalahkan musuh dengan mudah
melalui kelemahan masing2

oleh itu,
wahai temanku..

sama2 la kita..
muhassabah diri~
koreksi hati..
pelihara dari titik hitam yang tidak pernah mengenal mangsa
agar terselamat dari seksa Nya
menuju ke syurga Firdausi milik yang Esa

ceh!
maaf2 seribu kali maaf..
ana tak tau knape sejak keblakangan nie..
ana suke sgt ber'sastra'..
huhu..
sajeje kot! nk isi mase lapang ^_^ ..

buat sesape yg nk tolong ana..
silekan~
ana tak tau ape nk buat cuti2 nie~

dah bosan da duduk lelame dpn pc~ (kantoi!)
ana nk hilang kan ke'bosan'an ana nie..
demi ummah yang masih bingung..
demi Islam ad-deen teragung~

p/s: sape leh tolong ana cari usrah? please...


wallahu a'lam~


ana sayang blogwalker~ jangan lupa komen!

2 comments:

divinegift said...

auni~~
laa..auni ni!
kakak sendiri kan ada..mintak la dia tolong crkn usrah!!
sementara kakak masih di depan mata ni,baik manfaatkn elok2.
jgn jd mcm 'izzah~mesti dia menyesal x belanja k'iffah time kat msia dulu..ngehee..

ape2pun,selamat-pandai bercuti-!

Bin2Ayob said...

Salam auni ..

Btol ckp kak 'iffah tue .
Klo tak try contact mllmh , mintk tlg carikan ...
Haaa .. jom laa j0in ana kt STAM ;)
Gi kem lpsn SPM tak ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...